Ugrás a tartalomra

EXPEDIERE | LIVRARE | MODALITĂȚI DE PLATĂ

VOI FI CONTACTAT PENTRU CONFIRMAREA COMENZII PLASATE ONLINE?

     Da! După plasarea comenzii veți fi contactat de unul din agenții kabine.ro pentru o confirmare rapidă a comenzii.

FACEȚI LIVRĂRI LA DOMICIULIU?

     Da! Expediem Cabine de duș GRATUIT la orice adresă din România.

CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE DE LA DATA EMITERII COMENZII?

     Toate comenzile plasate ONLINE sau TELEFONIC sunt expediate în aceeași zi sau maxim ziua următoare. Termenul de livrare a                  comenzilor este de la 1-10 zile lucrătoare


CARE SUNT MODALITĂȚILE DE PLATĂ?

     Suntem bucuroși să vă oferim multiple metode de plată, în funcție de posibilitățile tale.

PLATA RAMBURS | NUMERAR LA LIVRARE

Această metodă de plată presupune achitarea contravalorii produselor şi serviciilor comandate din magazinul kabine.ro chiar la livrare, în momentul în care curierul sau soferul kabine.ro ajunge cu pachetul la adresa de destinaţie.


PLATA ONLINE FOLOSIND CARDUL 

    Poți plăti ONLINE în câteva minute, utilizând cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în siguranță deplină. Cardurile acceptate pentru          plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si Matercard (inclusiv Maestro). Nu este perceput niciun comision              suplimentar pentru tranzacții.

  

     După alegerea modalității de plată, vei fi redirecționat în pagina de plată NETOPIA unde, pentru finalizarea corectă a tranzacției           trebuie să furnizați codul cardului (toate cifrele din cele 4 grupe de pe fata cardului), data de expirare și ultimele 3 cifre de pe           spatele cardului (în funcție de card, pot lipsi).


     După efectuarea plății, vei primi pe adresa de email toate detaliile plătii precum și un email cu valoarea de chitanță.

     Sunt acceptate și carduri emise în altă valută. Plata va avea loc in RON, în urma conversiei valutare la cursul VISA/MASTERCARD         și cursul valutar al băncii emitente a cardului tău.


PLATA ONLINE FOLOSIND CARDUL ÎN RATE FĂRĂ DOBÂNDĂ 

    Procesul de plată este similar unei plăti obișnuite, excepție făcând un câmp suplimentar din pasul de finalizare tranzacție, în care      vei alege numărul de rate în care dorești sa achiți valoarea cumpărăturilor efectuate.

    *după introducerea numărului de card, sistemul va detecta automat dacă este un card eligibil pentru plata în rate.


LINK DE PLATĂ | LINK2PAY 

    Link2Pay (plata prin procesatorul de plăți NETOPIA) este un serviciu de plată prin card care nu necesită plasarea unei comenzi            ONLINE. Comanda poate fi plasată telefonic și achitata cu cardul în baza unui link expediat de către agentii kabine.ro prin MAIL          sau  SMS. Poți efectua plata cu orice card emis de VISA sau MASTERCARD.



CU ORDIN DE PLATĂ (OP | TRANFER BANCAR) 

    Plata se face prin virament bancar pe baza facturii proforme primite pe e-mail, după confirmarea telefonică a comenzii. Livrarea        produselor se va face doar după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru.



PLATA NUMERAR SAU CU CARDUL LA SEDIU

     Vă oferim posibilitatea de a va ridica produsele de la sediul kabine.ro de pe Şoseaua Olteniţei 243, Popești-Leordeni 077160 și             pentru a achita în numerar sau cu carul contravaloarea comenzii dumnevoastră.


      *plata in numerar se face integral, in RON


CARE SUNT MODALITĂȚILE DE LIVRARE?

   DOAR LA NOI BENEFICIEZII DE TRANSPORT GRATUIT LA NIVEL NATIONAL PENTRU ORICE COMANDĂ, INDIFERENT DE VALOAREA                 ACESTEIA!


LIVRARE PRIN CURIER - NEMOEXPRESS | GRATUIT

▪ Comanda va fi livrată in 24-72h din momentul preluării coletului din fabrica de catre NemoExpress.

▪ Livrarea se va face de luni pană vineri în intervalul 09:00 - 17:00.

▪ În ziua livrării veți primi prin SMS detaliile de contact al agentului de la firma de curierat și intervalul orar când va ajunge agentul să vă livreze comanda. 

RIDICARE PERSONALA FABRICA | GRATUIT

▪ Serviciul de Ridicare Personală de la Fabrica Top Profil Sistem / Kabine.ro este disponibil pentru orice comandă.

▪ Comanda va fi produsa in 24-36h de la confirmarea telefonică a unui agent kabine.ro.

▪ Puteți achita în numerar sau cu cardul în momentul ridicării comenzii.

▪ Înainte de ridicarea comenzii, veți fi informat prin intermediul postei electronice, telefon sau SMS atunci când aceasta este pregatită de ridicare. 

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key

ÎN CÂT TIMP PRIMESC COMANDA?

▪ Comanda va fi expediată în aceeași zi, sau în următoarea zi lucrătoare.

▪ Comanda va fi livrată în 1-5 zile lucrătoare din momentul preluării coletului din fabrică de către NemoExpress.

▪ Livrarea se va face de luni până vineri în intervalul 09:00 - 17:00.

▪ În ziua livrării veți primi prin SMS detaliile de contact al agentului de la firma de curierat și intervalul orar când va ajunge agentul să vă livreze comanda. 

VREAU SĂ ȘTIU DACĂ LIVRAȚI ÎN LOCALITATEA MEA

▪ Toate comenzile plasate (online, telefonic) beneficiază de transport gratuit la nivel national!

▪ Livrăm prin intermediul firmei de curierat NemoExpress Logistic în orice localitate din România 🇷🇴

CÂND ȘI CUM VOI PRIMI FACTURA?

▪ Factura + Certificatul de Garanție vor fi incluse în plicul port-document pentru AWB de pe colet. 

POT PLĂTI ÎN RATE?

Da! Plata se face cu ajutorul unui card de credit eligibil pentru plata în rate, la una din băncile agreate de către magazin și va afișa o listă de unde puteți alege numărul de rate dorit. Vei fi redirecționat către procesatorul de plăți online cu care lucrăm, NetopiaMobilPay.ro, pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplină securitate*. Este necesar să completați toate datele pe care NetopiaMobilPay.ro le solicită prin intermediul formularului (nume, prenume, număr de card, cod de securitate). După ce veți introduce numărul de card în pagina procesatorului de plăți, sistemul va detecta automat dacă este un card eligibil pentru plata în rate. Dacă alegi această modalitate de plată nu îți este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacție.


DE CE A FOST RESPINSĂ PLATA CU CARDUL DE CREDIT?

▪ Există mai multe situații în care cardul Dvs poate fi refuzat la plată. Cea mai frecventă situație este lipsa fondurilor pe card. Trebuie să alimentati cardul cu fonduri, sau să solicitați băncii emitente mărirea limitei de credit curente.

▪ Nu vor fi acceptate la plată cardurile care figurează pe ‘lista neagră’, adică cele care sunt raportate ca fiind pierdute, furate sau blocate de către deținător.

▪ Înainte sa faceți cumpărături online trebuie sa vă asigurați că aveti cardul activat pentru utilizare online. În caz contrar, acesta nu va fi acceptat iar Dvs trebuie să contactați banca emitentă și să solicitați să activeze acest serviciu.

▪ De asemenea, o tranzacție poate fi respinsă dacă emitentul cardului nu a putut fi contactat iar limitele "stand-in" definite de acesta nu permit tranzacții eCommerce sau limitează valoarea maximă a tranzacției. În acest caz, trebuie apelat suportul oferit de către banca emitentă la numerele de telefon înscrise pe card. 

CUM ÎMI POT URMĂRI COMANDA?

Puteți accesa link-ul (primit prin sms | email) de confirmare a expedierii pentru a verifica statutul livrării direct pe platforma partenerului de curierat.

CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU SUNT PREZENT/Ă ÎN MOMENTUL LIVRĂRII?

În ziua livrării veți primi prin SMS detaliile de contact al agentului de la firma de curierat și intervalul orar cand va ajunge agentul să vă livreze comanda. Puteți contacta curierul (pe numarul de telefon din SMS) pentru reprogramarea livrării.

Drawer Title

Ez a webhely cookie-kat használ! A böngészés folytatása az elfogadásukat jelenti.

Hasonló termékek