Skip to content

Politica de retur

www.kabine.ro dorește să își mulțumească clienții în proporție de 100%! Știm că acest obiectiv e greu de atins și vor exista clienți care vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele sau să le schimbe.


Condițiile în care puteți returna comanda

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (Ordonanță Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai puțin cheltuielile de transport într-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la dată achiziției, fără invocarea unui motiv și fără penalități.

Pașii de urmat pentru returnarea produsului

  1. Complează formularul de retur de mai jos. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a-ți trimite un produs înlocuitor sau pentru a-ți restitui banii. Sau ne poți informa cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract printr-o declarație neechivocă la adresa de mail info@kabine.ro
  2. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale.
  3. Cheamă curierul și trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele către fabrică Complete Bath & Room Solutions SRL, achitând taxa de transport, către str. Șoseaua de Centură Nr. 3, sat. Berceni, jud. Ilfov, 077020.

Pașii de urmat pentru schimbarea produsului

  1. Completează Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veți alege " Schimbare de Produse". În urmă completării formularului și contactării de către agentul kabine.ro, urmează să fiți contactați de către firma de curierat NemoExpress pentru ridicarea coletului.
  2. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale.
  3. Cheltuielile de transport pentru produsele returnate vor fi suportate de către client, iar cheltuielile de transport pentru produsele la schimb vor fi suportate de către kabine.ro!
  4. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale.

Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi (nesemnalate că și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului).


Clientul poate renunta la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat în posesia Furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile Clientului.


Ai dreptul de a returna întreaga comandă sau o parte a acesteia, dar nu poți returna mai puțin de un produs complet.


În cazul depășirii termenului de 14 zile, Cumpărătorul își pierde dreptul de a returna produsul (de a se retrage din contract). Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient ca Cumpărătorul să trimită comunicarea (mail către info@kabine.ro) privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.


Kabine.ro are dreptul de a amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Cumpărătorul îi va furniza dovada că a trimis înapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate către: COMPLETE BATH & ROOM SOLUTIONS SRL, Șoseaua de Centură Nr. 3, sat. Berceni, Jud. Ilfov, 077020.


Fondurile vor fi returnate în contul dvs. în decurs de 3-5 zile lucrătoare de la momentul verificării coletului returnat. În situații excepționale, această perioadă poate fi extinsă până la 14 zile. Fondurile vă vor fi returnate în funcție de metodă de plată aleasă inițial.


Dacă comanda a fost plătită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare.


Pentru comenzile achitate cu cardul prin procesatorul de plăti MobilPay Netopia, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.


Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).


NOTĂ! Nu acceptăm pachete cu plata ramburs. Nu acceptăm pachete al căror expeditor nu poate fi indentificat. Nu ridicăm colete de la Poștă Română sau orice alt Oficiu Poștal.

Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii

Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fără defecte. Însă în cazul în care primești un produs defect, tot ce ai de făcut este să contactezi echipa kabine.ro și vom aranja ca produsul să fie înlocuit.


În cazul produselor ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să accepți produsele și să ne contactezi, noi urmând să-ți expediem de urgență produsele la schimb fără niciun cost adițional.

Produse livrate greșit

Dacă ți s-a livrat alt produs decât cel comandat, te rugăm să semnalezi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, vei primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Formularul de retur

Motivul returului

Modalitate de compensare

* (numărul contului bancar) PENTRU RETURNARE CONTRAVALOARE

Drawer Title

This site uses cookies! Continuing to browse implies their acceptance.

similar products